سه روز پس از ایجاد اختلال در خرید بسته اینترنتی از همراه اول، سخنگوی این شرکت از عدم امکان خرید بسته برای برخی مشترکان تا روز سهشنبه خبر داد.
کاربران شبکههای اجتماعی از روز جمعه، ۴ تیرماه خبر از ایجاد اختلال در زمان خرید بسته اینترنت همراه اول دادند. ظاهرا خرید بسته اینترنت ازطریق تمامی روشها ازجمله اپلیکیشنهای پرداخت، موبایل بانکها، کدهای USSD و اپلکیشن همراه اول برای برخی مشترکان با خطا مواجه شده است.
درنهایت امروز سخنگوی شرکت همراه اول، ضمن تأیید این موضوع گفت مشترکان این اپراتور باید تا روز سهشنبه هفته جاری برای حل مشکل سامانههای ارتباطی همراه اول منتظر بمانند. یاسر رایگانی در توییتی اعلام کرد دلیل ایجاد اختلال، بهروزرسانی سامانههای ارتباطی همراه اول درفاصله زمانی شنبه تا سهشنبه جاری است.
رایگانی اضافه کرد بهدلیل عدم امکان خرید بسته طی این روزها برای برخی مشترکان، هزینه اینترنت مشترکانی که مصرفشان در این تاریخ با تعرفه آزاد محاسبه شده، معادلسازی میشود و همراه اول مبلغ کسرشده مازاد را بهصورت بستانکاری در حساب این افراد اعمال میکند. رایگانی همچنین در پاسخ به یک کاربر گفت هر گیگابایت ۳۰۰۰ تومان حساب میشود.