ای نماد درگاهی یکپارچه برای شکایت از کسب و کارهای اینترنتی راه اندازی کرد

پایگاه خبری و پرتال تهران هوشمند ، بهترین مرجع کسب خبر و درگاه های الکترونیک شهر تهران

03 دی 1403 ساعت 11:55

سامانه ای‌نماد امکانی ایجاد کرده است تا شکایت از کسب‌وکارهای اینترنتی در یک سامانه تجمیع شود و به مراجعه به سازمان‌های مختلف برای ثبت شکایت نیازی نباشد. مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، نهاد اعطاکننده نماد اعتماد الکترونیکی، واحد رسیدگی به شکایات از کسب‌وکارهای اینترنتی را راه‌اندازی کرد. این سرویس با اتصال میان اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی و سازمان حمایت مصرف‌‌کنندگان و تولیدکنندگان، موازی‌کاری بین سازمان‌ها را در رسیدگی به شکایات کاربران حذف می‌کند.

ازآنجاکه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان صلاحیت قانونی برای رسیدگی به شکایات مصرف‌‌کنندگان را ازطریق انجام بازرسی و صدور اخطارهای نظارتی دارد، انتظار می‌رود از‌این‌پس شکایات بیشتری مختومه و حل شود.

مسئول واحد رسیدگی به شکایات از کسب‌وکارهای الکترونیکی می‌گوید با راه‌اندازی واحد رسیدگی جدید، هر خریداری از کسب‌وکارهای اینترنتی می‌تواند در کارتابل مخصوصی، شکایتش را ثبت و روند رسیدگی آن را پیگیری کند

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تهران هوشمندکپی رایت © 1397 کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
logo-samandehi
;