نمونه اولیه نسخه فیس لیفت و جدید پژو پارس در کارخانه ایران خودرو خراسان تولید شد. گفته می شود که این نسخه پژو پارس جهت اخذ استانداردهای ۸۵ گانه تولید شده است و بزودی جایگزین نمونه های فعلی این خودرو می شود.
به گزارش تهران هوشمند به نقل از آخرین خودرو، بر اساس تصاویر منتشر شده در فضای مجازی پژو پارس جدید در بخش سپرهای جلو و عقب تغییراتی را داشته است و دیگر خبری از قطعات ضربه گیر مشکی رنگ روی سپرها نیست. همچنین زه روی درها هم حذف شده است و سپرها و اجزای بدنه کاملاً رنگ یکپارچه ای را دارند. در نظر داشته باشید که سپر جلوی پژو پارس جدید بسیار شبیه به سپر وانت آریسان بوده و تنها بخش مربوط به چراغ روشنایی روز و مه شکن آن تغییر کرده است.در حال حاضر پژو پارس ایران خودرو با پیشرانه های XU7 پلاس و TU5 تولید می شوند و با امکانات مختلفی در اختیار مشتریان قرار می گیرند. بر اساس برنامه ریزی های ایران خودرو قرار بود که در پایان تیر ۱۴۰۲ تولید پژو پارس برای همیشه متوقف شود. اما تغییر در برنامه ها و از سویی ثبت درخواست خرید بیش از ۱۵۰ هزار دستگاه پژو پارس تا پایان سال جاری، سبب شده است تا برنامه تولید و عرضه این خودرو ادامه داشته باشد. همچنین به خاطر استانداردهای اجباری ۸۵ گانه، پژو پارس مجبور است تا با تغییراتی به بازار بیاید و گویا نسخه جدید این سدان اقتصادی و قدیمی توانسته است تا این استانداردها را پشت سر بگذارد. گفته می شود که احتمال نصب پیشرانه TU5 پلاس بر روی پژو پارس جدید وجود دارد و با توجه به استانداردهای ۸۵ گانه باید نمونه های جدید این خودروها با سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور نور، چراغ روشنایی روز استاندارد، سامانه پایش فشار باد تایرها و… به بازار بیایند.