مدیرعامل شرکت بهرهبرداری مترو تهران و حومه در گفتوگو با خبرنگاران :
حدود ۱۵ الی ۲۰ درصد ظرفیت تبلیغاتی شرکت مترو برای موضوعات فرهنگی و اجتماعی، آموزشهای عمومی، سلامت، اطلاع رسانی و مناسبتها استفاده میشود.
درتلاش هستیم تا از ظرفیت این فروشگاهها در ایستگاههای مترو استفاده شود.
فروشگاه شهروند که جزو خانواده شهرداری محسوب میشود جزو اولویت نخست شرکت مترو قرار دارد.
امیدواریم که محصولات با قیمت نازل و با صرفهتر، در قالب «مترو مارکت» در اختیار شهروندان قرار گیرد.